Завдання
для дистанційного навчання учнів
під час карантину
У зв’язку з тривалим періодом призупинення навчання надаємо учням завдання для самостійного дистанційного вивчення під час карантину (01.02.2016-05.02.2016 р.).
1 КЛАС
Основи здоров’я
По зошиту ст.40-42;
Математика
Ст..75 № 2,№3,№ 6;ст. 76, вивчити таблицю +7;-7. Письмово в зошиті виконати приклади № 3.
Ст.77-опрацювати, №3 в зошиті - виконати. Ст.78 №3 в зошиті -виконати, вивчити таблицю +8;-8.
Природознавство
Ст. 27 по зошиту.
Навчання грамоти
текст « Казкові хмаринки».
Ст. 100-107-опрацювати в "Букварі".
Ст 8-9 в зошитах-прописах виконати.
Письмо
Ст. 6-7 в прописах №2.
Буквар ст. 98-99 – читати.
2 КЛАС
Читання
Опрацювати тему «Твори українських письменників» ст.95-112;
Математика
Вивчити таблиці множення і ділення на 2,3,4. Розв’язувати приклади на додавання і віднімання в межах 100 з переходом через розряд. Приклади на множення і ділення.
Українська мова
Опрацювати теми «Головні слова в реченні», «Зв'язок слів у реченні» ст. 99-106.
3 КЛАС
Математика
Вивчити таблицю множення і ділення.
Читання
Читати підручник «Літературне читання» ст.94-112;
вивчити напам’ять байки Л.Глібова «Лебідь, Щука і Рак» ст.94, «Чиж та Голуб» ст.97.
4 КЛАС
Працювати за індивідуальними картками. Читати художні твори.
5 КЛАС
Англійська мова
Ст.122 – слова; вправа 2 ст. 123; вправа 1 ст. 122; вправа 3 ст.123
Зарубіжна література
Ст.174-179, 194-226 (читати)
Російська мова
Ст.125-127, 131-133, 137-138, 143-146, вправи 276,292,303
Математика
п. 23-24, №№ 885, 887, 889, 891, 921, 923, 926,928.
Основи здоров’я
Опрацювати п. 17-18.
Українська література
Олександр Олесь «Ярослав Мудрий», «Микита Кожум’яка» – прочитати
Природознавство
§ 26 опрацювати
6 КЛАС
Англійська мова
Види спорту, відомі спортсмени.
Вправа 2 ст.84; вправа 1,2 ст.87; вправа 2 ст.89-90.
Зарубіжна література
Ст.117-127 (читати і переказувати)
Читати Гаррієт Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома».
Російська мова
Ст.211-217,вправа 473,479.
Основи здоров’я
Опрацювати п. 17-18.
Географія
Опрацювати тему «Будова атмосфери», «Теплові пояси Землі» § 29, 30, 31.
Українська література
Оксана Іваненко «Друкар книжок небачених» дочитати
Математика
Повт.§23, №№1015, 1026, 1030, 1033. Опрацювати §24, №№1050, 1055, 1061, 1064.
Біологія
§25, 26 опрацювати
7 КЛАС
Англійська мова
Вправа 2 ст. 96 ;вправа 3,4 ст.51; вправа 5 ст.93; вправа 4 ст.96;
Зарубіжна література
Прочитати повість О.Гріна «Пурпурові Вітрила».
Російська мова
Ст.103-109 вправа 280, 288.
Алгебра
п. 20, №№ 791, 794, 795, 798, 800.
Геометрія
п. 10-11, №№ 298, 300, 303, 305,329,332.
Географія
Опрацювати тему «Північна Америка. Історія відкриття та освоєння материка» позначити на контурній карті крайні точки материка. Розглянути «Тектонічні структури Північної Америки» § 35, 36.
Українська література
Ліна Костенко, вивчити вірш напам’ять (на вибір)
Хімія
§10, №1-4 (ст.80).
Біологія
Тема «Ссавці».
8 КЛАС
Англійська мова
Вправа 3 ст.105, вправа 8 ст.106, вправа 3 ст.104.
Зарубіжна література
Ст.214-222 (читати), ст.223-225 (конспект).
Російська мова
Вивчити тему «Обобщающие слова при однородных членах предложения» виписати 6 речень по цій темі.
Географія
Опрацювати тему «Фізико-географічне районування» та «Зона мішаних та широколистих лісів» позначити на контурній карті природні зони. Опрацювати § 28, 29, 30.
Українська література
Іван Малкович «З янголом на плечі» (вивчити напам’ять)
Алгебра
Повт.§14, №№628, 646, 649, 660. Опрацювати §15, №№674, 679, 681, 684.
Геометрія
Повт.§9, № 423. Опрацювати §10, №№440, 442, 444, 450.
Хімія
§21,№2 ст.100
Біологія
§34, 35 опрацювати
10 КЛАС
Англійська мова
Вправа 7 ст.84, вправа 8 ст.85, вправа 4 ст.83;
Зарубіжна література
Дочитати роман Л.Толстого « Анна Кареніна » ст .123-129 ( зробити конспект до характеристики головних персонажів).
Алгебра
п.20-21, №№ 539, 541, 543, 560, 562.
Геометрія
п.5.1, №№ 5.2, 5.4, 5.6, 5.8, 5.10.
Географія
Розглянути теми «Транспорт світу», «Глобальні проблеми людства». Позначити на контурній карті «гарячі» точки і регіони планети, райони найбільшого забруднення довкілля.
Хімія
§10, № 90-92
Біологія
§29,30 опрацювати
11 КЛАС
Англійська мова
Проблеми довкілля, вправа 1 ст.155, вправа 7 ст.158, вправа 5 ст.157.
Зарубіжна література
Ст.247-250 (хронологічна таблиця) А.Камю «Чума» читати ст.300-337 (по хрестоматії).
Економіка
Опрацювати тему «Доходи і витрати підприємства» .
Українська література
О.Довженко «Україна в огні», «Зачарована Десна» конспект, прочитати твори.
Хімія
§ 25 опрацювати
Алгебра
Опрацювати п.23.
Геометрія
Опрацювати п.п.55-57(ст.85-88), №№ 9 - 11,13(ст. 96).
Екологія
§3 опрацювати
ІНДИВІДУАЛЬНА ФОРМА НАВЧАННЯ 6 клас
Математика
п. 22-23, №№ 949, 954, 956, 992, 999, 1005.
Основи здоров’я
Опрацювати §16, 18.
Географія
Опрацювати тему «Будова атмосфери», «Теплові пояси Землі» § 29, 30, 31.
Секрети успішного навчання
Вчися, навчаючи
Саме цей секрет нам хотілося б тобі розкрити першим, тому що надалі він може допомогти тобі освоїти інші.
Отже, повторимо: щоб щось добре засвоїти самому, можна (і потрібно!) Навчити цьому іншого!
Якщо ти вирішив скористатися нашими пам'ятками і освоїти секрети успішного навчання, вибери людини (свого друга, подругу чи просто однокласника, брата чи сестру), якому ти будеш допомагати у навчанні. Звичайно, ця людина повинна погодитися прийняти твою допомогу (ти повинен переконатися в тому, що йому дійсно це потрібно)!
Передавати секрети успіху в навчанні можна і дорослому: мамі, татові, бабусі, дідусеві ...
Тільки не перевантажував інформацією свого слухача, пропонуй її "маленькими порціями"!
Секрети успіху на уроці
Успіх на уроці забезпечує не тільки якісна самостійна підготовка до нього, але й ефективна робота під час уроку. Аналіз відповідей твоїх однокласників допоможе не тільки краще засвоїти матеріал, але й удосконалити твої власні відповіді за формою та змістом.
Запам’ятай важливе:
Підготувати все необхідне для уроку до дзвінка.
Не відволікатися, зосередитися на завданні.
Не вигукувати з місця, піднімати руку.
Не жувати на уроці.
Не базікати з сусідом по парті.
Не списувати.
Готувати свою відповідь.
Дотримуватися правил етикету.
Сидіти рівно.
Вимикати мобільні телефони.
"Переробляти" інформацію.
Готуючись до відповіді на уроці:
1. Згадай зміст матеріалу.
2. Подумай або запиши план відповіді.
3. Виділи найголовніше в темі, при відповіді сконцентруйте на цьому увагу.
4. Кожне положення обов'язково доводь, приводь приклади, але коротко і ясно.
5. Обов'язково роби узагальнення і висновки зі сказаного.
6. При необхідності користуйся таблицями, схемами, посібниками, моделями.
7. Якщо твоя відповідь потребує доведення експериментом, підготуй заздалегідь все необхідне.
Секрети планування:
Слово "планування", швидше за все, не асоціюється у тебе з яких-небудь цікавим і захоплюючим заняттям.
Але саме планування може стати твоїм вірним другом і помічником у навчанні, своєрідним "ангелом-охоронцем" від стресів і неприємних несподіванок. Існує думка, що ми втомлюємося від незроблених справ і особливо від того безладу в голові, який виникає, коли невирішені проблеми накопичуються і нашаровуються одна на іншу.
Крім того, планування допомагає людині затрачати менше часу на одноманітну і нудну роботу. Уміння планувати забезпечить не тільки успіх в навчанні, а й майбутні високі професійні досягнення.
З чого починається планування?
У першу чергу, необхідно вміти виділяти головне, тобто тобі належить навчитися вибудовувати проблеми і справи за ступенем важливості.
Потім визнач цілі і склади план дій, необхідних для її досягнення.
Важливо також навчитися відстежувати виконання плану і оцінити отриманий результат.